قیمت فلاور باکس دیواری چقدر است؟ فلاور باکس دیواری یکی از جذاب ترین مدل های این سازه است که همانطور که از اسم آن مشخص است، روی دیوار نصب می شود. امروزه به خاطر صنعتی شدن و حضور ساختمان های بلند و تودرتو برخی اتفاقات و شرایط برای ما انسان ها ناخوشایند است. یکی از این شرایط آزار دهنده عدم حضور فضای سبز در میان خانه های کوچک و آپارتمان های شهری است. با این حال راهکارهای مختلفی برای  فضای سبز در گوشه ای از خانه وجود دارد که یکی از همین راهکار ها نصب فلاور باکس دیواری است. فلاور باکس دیواری در کنار یک ایده خاص و متفاوت کمترین فضا را شامل می شود و در عین حال زیبایی خاص خودش را دارد. اگر دوست دارید در مورد فلاورباکس دیواری بیشتر بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فلاور باکس

عوامل مختلفی روی قیمت فلاور باکس دیواری تاثیر گذار است. در ادامه به صورت دقیق تر در مورد هر یک از این عوامل صحبت می کنیم:
متریال فلاورباکس
متریال فلاورباکس

1.اولین عامل متریال فلاورباکس

فلاور باکس دیواری در متریال های مختلف قابل ساخت و طراحی است که هرکدام از متریال ها قیمت متفاوتی دارند. مثلاً فلاورباکس های سنگی جز فلاورباکس های گران قیمت است. اما اجرای آن جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. یا این که فلاور باکس های پلاستیکی جز خوش قیمت ترین نوع فلاور باکس هاست که شما می توانید با قیمت کاملا مناسب این نوع جعبه گل را تهیه کنید و با کاشت گل های رنگارنگ داخل آن زیبایی محیط مورد نظر خود را دو چندان نماید.

2.اندازه فلاور باکس

دیگر عامل تاثیرگذار روی قیمت فلاور باکس دیواری اندازه آن است. برای مشخص کردن اندازه فلاورباکس باید به نوع گل مورد علاقه تان توجه کافی داشته باشید و به نحوه رشد آن دقت کنید. هر چقدر گل نیاز به گلدان بزرگتری داشته باشد اندازه فلاور باکس دیواری شما بزرگ تر و قیمت آن بیشتر خواهد بود.

3. چه طرحی دوست دارید؟

دوست دارید فلاورباکس شما چه طرحی داشته باشد ؟ فلاور باکس های دیواری در طرح های مختلف قابل اجرا است که بعد از مشخص کردن نوع متریال باید مدل فلاور باکس دیواری را هم انتخاب کنید. هر چقدر مدل مورد علاقه تان پیچیده‌تر باشد و طراحی و ساخت آن دشوارتر قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

4. نصب سخت تر فلاور باکس دیواری

نصب فلاور باکس روی دیوار دردسرهای خاص خودش را دارد که مهم ترین نکته هنگام اجرای آن استحکام و دوام فلاورباکس روی دیوار است. باید اعتقاد داشته باشید فلاورباکس به خوبی روی دیوار نصب شده باشد و امکان سقوط آن به حداقل برسد. به همین منظور، نصب این مدل نسبت به مدل های دیگر مانند زمینی، کنار پنجره و کنار پله ها هزینه بیشتری دارد.  

بیشتر بخوانید : کاربرد انواع فلاور باکس در نمای ساختمان

انواع فلاور باکس ها و قیمت آن

آیا به مدل و طرح فلاورباکس هایی که در شهر مستقر شده است توجه کرده‌اید؟ هرکدام در اشکال و مدل های مختلف طراحی شده و جنس هر یک با دیگری متفاوت است. فلاور باکس ها با توجه به نوع، کاربرد، جنس و فضای نصبشان به انواع مختلف تقسیم بندی می شود که در ادامه با استقبال ترین مدل های این سازه آشنا می شوید.

فلاور باکس زمینی به زیبایی یک باغچه پر از گل

فلاور باکس های زمینی برای محوطه سازی و ایجاد باغچه های کوچک به کار می‌رود. در این نوع فلاور باکس ها از انواع گیاهان تزیینی، درختچه ها و گل های رنگارنگ استفاده می شود که هنگام نصب آن روی زمین زیبایی محیط را دو چندان می کند. برای ساخت این مدل فلاور باکس می توانید از چوب، فلز، بتن، سنگ و پلاستیک استفاده کنید.

فلاور باکس کنار پنجره تاثیرگذاری جذاب در نمای ساختمان

تصور کنید هنگام باز کردن پنجره با گل های رنگارنگ و طبیعتی کوچک اما دوست داشتنی رو به رو شوید. داشتن چنین زیبایی برای هر کس هیجان انگیز است. برای رسیدن به چنین رویایی تنها لازم است از فلاور باکس کنار پنجره استفاده کنید و داخل آن را با گیاهان دوست داشتنی و گل های رنگارنگ پرنمایید. تاثیرات فلاور باکس کنار پنجره بسیار متفاوت است و به افزایش روحیه افراد بسیار کمک می‌کند. همچنین اجرای آن در نمای ساختمان بسیار تاثیرگذار است و به جذابیت آن می‌افزاید.  
فلاور باکس کنار پنجره
فلاور باکس کنار پنجره

فلاور باکس کنار صندلی ایده جذاب برای فضای سبز

فلاور باکس در کنار هر چیزی می توانید قرار دهید که اجرای آن در کنار صندلی بسیار خاص و متفاوت است. این مدل فلاور باکس بیشتر در فضاهای سبز و پارک ها مشاهده کردیم. اما اگر از بالکن بهره مند هستید یا دارای باغچه کوچک می باشید، حتما از این مدل فلاور باکس در کنار صندلی های چوبی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : فلاورباکس ها از طراحی تا ساخت و کاربردهای آن در دکوراسیون

 

مزایای استفاده از فلاور باکس

در کنار فکر کردن در مورد قیمت فلاورباکس دیواری، باید با مزایای آن هم آشنا شوید تا برای اجرای آن مصمم تر باشید. امروزه فلاور باکس با اهداف مختلفی اجرا می شود که مهم ترین کاربرد آن در موارد زیر نام برده شده است: اجرای فلاور باکس دیواری در ساختمان های کوچک یک ایده متفاوت است. شما می توانید روی هر دیواری که دوست داشته باشید این سازه را اجرا کنید و جذابیت آن لذت ببرید. امکان اجرای فلاور باکس دیواری در فضای کوچک تر از بالکن امکان پذیر است. این مدل فلاورباکس به راحتی روی دیوار نصب می شود؛ بدون این که فضایی از بالکن را اشغال کند. با کاشت گیاهان آویزی داخل فلاور باکس دیواری ظاهر دیوار را به طور کلی تغییر می دهید. هر چقدر به نحوه نگهداری این مدل گل ها توجه بیشتری نشان دهید زیبایی فلاورباکس روی دیوار موردنظرتان بیشتر می شود. با اجرای فلاور باکس دیواری روی دیواری که در تردد بیشتری قرار دارد دکوراسیون داخلی محیط مورد نظرتان  از نظر دیگران بسیار شیک و متفاوت جلوه می دهد.  
مزایای استفاده از فلاور باکس
مزایای استفاده از فلاور باکس

نتیجه گیری

همانطور که متوجه شدید، قیمت فلاورباکس دیواری براساس اندازه، مدل و متریال آن مشخص می شود و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. حال برای اطلاع از قیمت ابتدا باید مدل و اندازه فلاوریاکس خود را مشخص کنید. سپس از یک مجموعه معتبر در زمینه ساخت فلاورباکس سوال بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا