امروزه مجموعه های بسیاری در زمینه فروش فلاور باکس چوبی فعالیت دارند، اما کدام یک به عنوان گزینه مناسب انتخاب شود کمی سخت به نظر می رسد. فلاور باکس چوبی در مکان های استفاده می شود و تاثیرات فوق العاده ای به همراه دارد. یکی از مزایای این سازه نحوه نگهداری راحت گیاهان داخل آپارتمان است که شما می توانید این سازه را در سایز ها و مدل های مختلف سفارش و خریداری است. اما باید قبل از آن کمی در مورد فلاورباکس تحقیق کنید و نحوه نگهداری آن را بدانید.

ویژگی های خاص فلاور باکس چوبی

فلاور باکس در انواع متریال قابل ساخت است، مانند پلاستیک، فلز، بتن و شیشه که یکی از مدل های پر طرفدار آن  چوب است. چرا که این سازه با فضای سبز به خوبی هم هماهنگ می‌شود و حس آرامش را به فرد منتقل می کند. این روزها حضور گلدان‌های رنگی در دکوراسیون داخلی نقش پررنگی دارد و به فضاسازی محیط داخلی و بیرونی بسیار کمک می کند اگر دوست دارید فضای دوست داشتنی برای گذراندن اوقات فراغت داشته باشید حتماً از فلاور باکس چوبی استفاده کنید و در داخل آن گل های سبز و رنگی پرورش دهید.  
مزایای فلاور باکس چوبی
مزایای فلاور باکس چوبی

مزایای استفاده از متریال چوب

چرا خیلی ها فلاور باکس چوبی را به دیگر متریال ها ترجیح می دهند؟ و یا این که فروش فلاورباکس چوبی نسبت به دیگر متریال ها بیشتر است؟ در موارد زیر به مزایای این مدل فلاورباکس می پردازیم: فلاورباکس ساخته شده از چوب محصول متفاوت از نظر ظاهری است و به راحتی با دیگر المان های دکوراسیون هماهنگ می شود. استفاده از این متریال به حفظ محیط زیست بسیار کمک می‌کند و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد. محیط چوبی گزینه مناسبی برای رشد گیاهان به شمار می آید و با حفظ رطوبت از آبیاری مداوم گیاهان جلوگیری می کند. شما می توانید این دو فلاور باکس را برای مدت طولانی استفاده کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. فلاورباکس چوبی در برابر شرایط آب و هوایی مانند گرما، رطوبت، سرما و خشکی بسیار مقاوم است و خیلی زود خاصیت خود را از دست نمی‌دهد. یکی دیگر از مزایای فلاور باکس چوبی امکان جابجایی راحت آن است. شما این سازه را می‌توانید از محلی به محل دیگری انتقال دهید و برای مراسم ها و جشن های خود از آن استفاده کنید.  

بیشتر بخوانید :  قیمت فلاور باکس دیواری و انواع فلاور باکس ها

 

کاربرد فلاور باکس چوبی؛ از حیاط تا روف گاردن

با پیدا کردن یک مرکز فروش فلاور باکس چوبی می توانید این سازه را در هر محیط دلخواهی اجرا کنید. فلاورباکس یک محصول پر کاربرد است که در محیط های مختلف به راحتی اجرا می‌شود تا شما از زیبایی یک باغچه کوچک و دوست داشتنی لذت ببرید. این مدل سازه در زیبایی محیط های مختلف مانند محوطه سازی حیاط، ویلا با روف گاردن، بالکن و یا تراس بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر موارد نام برده شده، یکی از مهم‌ترین کاربردهای فلاور باکس چوبی استفاده از آن در طراحی شهری و فضای باز است که با کمک آن به راحتی می توان انواع گل و درختان سر سبز را در فضای شهری پرورش داد.

خرید اینترنتی فلاور باکس چوبی

فروش فلاور باکس چوبی یکی از فعالیت های پرکاربرد این روزها است که توسط شرکت های بسیاری انجام می شود. برای تهیه این سازه می توانید از فروشگاه های اینترنتی فلاورباکس کمک بگیرید؛ بدون این که نیاز باشد برای خرید حضوری مراجعه کنید. تنها کافی است نسبت به اعتبار فروشگاه اطمینان لازم را کسب کنید و مدل، سایز و اندازه فلاور باکس را مشخص کنید. سپس به ثبت سفارش بپردازید.

طراحی فلاور باکس چوبی دلخواه تان 

فلاور باکس چوبی در انواع مختلف قابل خریداری است و با توجه به نوع استفاده و مکان مورد نظر انتخاب می شود. در موارد زیر با انواع فلاور باکس چوبی آشنا می شوید:

1.دیواری طراحی شده به شکل مکعب مستطیل

فلاور باکس چوبی دیواری یکی از رایج ترین مدل فلاور باکس های موجود در بازار است که فروش بسیار بالایی دارد. این مدل فلاورباکس بیشتر به صورت مکعب مستطیل ساخته می‌شود و روی انواع دیوار ها قابل اجراست.  
طراحی فلاور باکس چوبی
طراحی فلاور باکس چوبی

2. زمینی؛ جلوه زیبا و جذاب

دیگر مدل رایج فلاور باکس چوبی مدل زمینی است که قابل اجرا در شکل ها و اشکال مختلف می باشد. مدل فلاور باکس هنگام اجرا جلوی زیبا و متنوعی در محیط ایجاد می کند؛ مخصوصا زمانی که اشکال هندسی و پلکانی آن را خریداری کنید.

3. پله ای همراه با گل های رنگارنگ

فلاور باکس پله ای در کنار پله ها اجرا می شود. یکی از مزایای این مدل، آبیاری بسیار راحت آن است. مدل پله ای از نظر ظاهری بسیار زیبا و دلرباست؛ مخصوصاً زمانی که انواع گل های رنگارنگ درون آن کاشته شود.

قیمت فلاور باکس چوبی 

قیمت فلاور باکس چوبی چقدر است؟ از آنجا که فلاورباکس در اندازه و مدل های مختلف قابل طراحی و ساختن است نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت. بنابراین قیمت این سازه بر اساس کیفیت و اندازه مشخص می شود. همچنین هر چقدر فلاور باکس چوبی باکیفیت‌تر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

اجرای فلاور باکس چوبی

علاوه بر توجه ویژه به انتخاب مرکز فروش فلاور باکس چوبی باید در اجرای این سازه هم نکات مهمی را رعایت کنید. یکی از نکات مهم هنگام اجرای فلاور باکس چوبی، ایجاد زهکشی مناسب است. این سازه باید دارای محفظه های مناسب باشد تا هنگام آبیاری میزان آب اضافی از طریق فلاورباکس خارج شود. همچنین قرار دادن سنگ ریزه در ته فلاورباکس، یکی دیگر از نکات کلیدی برای رشد مناسب گیاه است. محل قرارگیری فلاورباکس هم یکی از نکات مهم نگهداری گیاهان است که باید گیاهان در محل دارای نور کافی قرار گیرند تا به خوبی رشد کنند.  

بیشتر بخوانید : فلاورباکس ها از طراحی تا ساخت و کاربردهای آن در دکوراسیون

 

نتیجه گیری

امروزه اجرای فلاور باکس چوبی طرفداران بسیاری دارد. استفاده از آن تاثیرات فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون و فضای محیط می گذارد. همچنین در ایجاد روحیه مثبت افراد بسیار موثر است و باعث می شود هر زمانی که به فلاور باکس و گیاهان داخل آن می‌نگرید، حس آرامش و سر زندگی را تجربه کنید و انرژی کافی برای شروع یک روز خوب را کسب نمایید پس اگر از محیط های بی روح آپارتمانی خسته شده اید وقت خود را تلف نکنید و همین حالا یک فلاور باکس چوبی برای بالکن یا کنار پنجره خود سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا