این روزها هندریل استیل در مکان های مختلف مشاهده می شود؛ طوری که در طرح ها و رنگ های متفاوت به اجرا در آمده است. مدل راه پله آن یکی از پرکاربردترین نرده های تولید شده در عصر حاضر است که در عین زیبایی موجب افزایش امنیت می شود. نحوه اجرای اکثر مدل های هندریل شبیه به هم هستند که در ابتدا پایه روی کف قرار می گیرید؛ سپس دیگر قطعات به یکدیگر متصل می شوند. حال در این مطلب به 5 نمونه از رایج ترین هندریل فلزی می پردازیم. اگر دوست دارید با نمونه های مختلف این سازه آشنا شوید در این مطلب همراه ما باشید.

هندریل فلزی، یک نرده مدرن

این مدل هندریل از جنس فلز ضدزنگ استفاده می شود که امکان اجرای طرح های خاص و دکوراتیو با کمک ان وجود دارد. هندریل یک سازه پرکاربرد است که تردد افراد را راحت تر می کند و در مکان های شلوغ و پررفت و آمدی که امکان خطر یا سقوط وجود دارد، اجرا می شود. هندریل فلزی دارای یک دستگیره مقاوم است که افراد هنگام بالا رفتن از پله یا پاگردها از ان استفاده می کنند. جالب است بدانید این سازه می تواند با دیگر متریال ها مانند چوب یا استیل ترکیب شود و یک نرده خاص و متفاوت شکل بگیرد. در ادامه با 5 تا از هندریل فلزی آشنا می شوید:

1. هندریل راه پله، بهترین و رایج ترین نوع نرده

نرده راه پله یکی از بهترین و رایج ترین نوع هندریل در حال حاضر است به افزایش ایمنی راه پله بسیار کمک می کند. معمولا ارتفاع این سازه برای راه پله و ساختمان ها مختلف یکسان است؛ تنها تفاوتی که می تواند داشته باشد طرح آن است. امروزه طرح های متنوعی از هندریل فلزی مختلف پله در بازار موجود است که خریداران با توجه به هر سلیقه و بودجه ای اقدام به خرید می کنند. هندریل راه پله نسبت به هر تغییر آب و هوایی مقاوم است و خاصیت ضدزنگ دارد. اما ممکن است به مورد زمان این خاصیت خود را از دست بدهد.  
هندریل راه پله
هندریل راه پله

2. نرده بالکن؛ نجات دهنده جان انسان

دیگر نمونه های پرطرفدار هندریل فلزی، مدل بالکن است که در بالکن به منظور مانع سقوط افراد اجرا می شود. همچنین گزینه خوبی برای پیشگیری از ورود سارقین به داخل خانه است. نرده بالکن در کیفیت ها و طرح های مختلف اجرا می شود که می توانید نمونه های مختلف آن را در فضای اینترنت مشاهده کنید. اجرای نمونه های خاص آن در بالکن به جذابیت نمای ساختمان بسیار کمک می کند و ظاهری کاملا خاص و دلربا به بالکن می دهد. در صورت تهیه نمونه باکیفیت آن سال های بسیاری خیالتان بابت خوردگی و زنگ زدگی آن راحت است.

3. نرده دکوراتیو، جلوه بیشتر

امروزه ایجاد فضای مدرن و خاص بیشتر از هر چیزی طرفدار دارد و در دکوراسیون داخل ساختمان بسیار استفاده می شود تا فضای آن کاملا متفاوت و زیبا به نظر برسد. نرده های دکوراتیو فلزی جلوه شکیل تر و خاص تری نسبت به مدل های ساده دارد، طوری که به ظاهر پله ها بسیار زیبایی می بخشد. این مدل نرده های فلزی دارای پایه ها و ستون های طرح دار هستند که هر کدام طراحی خاصی داشتند. علاوه بر اینف مقاومت و توان این مدل نرده ها مشخص شده است و به خوبی مانند دیگر مدل ها می توانند وزن انسان ها را تحمل کنند و امنیت را به ارمغان آورند. نرده دکوراتیو فلزی

4. نرده آمیخته با چوب؛ یک ایده متفاوت

نرده فلزی آمیخته با چوب یکی دیگر از مدل های دکوراتیو است که از پایه های چوبی و قطعات فلزی تشکیل شده. این مدل بهترین انتخاب برای راه پله های ساختمان کلاسیک و تراس شناخته شده که زیبایی چوب جذابیت خاصی به فضا می بخشد. امروزه چوب یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون است در طراحی هندریل فلزی هم استفاده شده است. 5. نرده کشی باغ و ویلا نرده کشی در باغ و ویلاها کاربردهای مختلفی دارد. مهم ترین دلیل آن مشخص کردن راه ها و مرز بندی است. همچنین می توان از آن برای اطراف استخر استفاده کرد تا از سقوط ناگهانی افراد پیشگیری شود. به طور کلی، این سازه در کنار فواید بسیار باعث زیبایی و مدرن شدن فضای باغ یا ویلا می شود.  

بیشتر بخوانید : هندریل استیل چیست و در کجاها کاربرد دارد؟

 

اجرای هندریل فلزی، نیازمند تخصص و مهارت

نصب هندریل فلزی چگونه است؟ این مدل سازه با توجه به مدل و طرح های مختلف اجرای آن هم متفاوت است و نیاز به فردی متخصص و ماهر می خواهد. کسانی که در این زمینه مهارت بیشتری دارند و سال های بسیاری تجربه کسب کردند، بهتر می توانند هندریل فلزی را با کیفیت ایده آل نصب کنند؛ بدون این که مشکلی پیش آید. پس حتما برای خرید هندریل فلزی به یک شرکت مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید. شرکتی که از تمام لحاظ شما را در خرید راهنمایی کند و بهترین محصول را در اختیارتان قرار دهد.

تجربه خرید مطمئن …

حال با دانستن نکات گفته شده در زیر می توانید با خیال را ثبت سفارش کنید: شرکتی که انتخاب می کنید، در نظر داشته باشید متخصص آن خیلی سریع و بدون وقفه نرده فلزی را نصب کنند. در نظر گرفتن شیب، زاویه و اندازه مکان مورد نظر برای نصب هندریل بسیار اهمیت دارد. این پروسه باید دقیق انجام شود تا پایه ها کاملا محکم به یکدیگر نصب شوند. انتخاب نوع متریال و میزان مقاومت آن روی دوام کار بسیار تاثیرگذار است. شرکت انتخاب باید از دانش و علمی بسیاری برخوردار باشد تا با تکیه بر آن بهترین محصول را در اختیار مخاطب قرار دهد. ضمانت محصول یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید است. داشتن این ویژگی خیال شما نسبت به کیفیت هندریل فلزی راحت می کند و اطمینان بیشتر خرید می کنید.

نتیجه گیری

هندریل یک سازه بسیار پرکاربرد و مدرن است که در هر گوشه از ساختمان های مختلف مدل و طرح های متنوع را مشاهده می کنید. بدون حضور آن جان بسیاری از انسان به خطر می افتد و در روز سوانح بسیاری اتفاق خواهد اتفاد. پس اگر در حال ساخت ساختمان و یا هر پروژه ای هستید، از اهمیت و زیبایی هندریل فلزی غافل نشوید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا